Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Gdynia – podróżowanie z FALĄ


Na czym polega etapowe testowanie w Gdyni?

Co będzie dostępne w aplikacji?
Czy System FALA został zintegrowany z Gdyńską Kartą Mieszkańca?

Testowanie Systemu FALA polega na wprowadzaniu metodą małych kroków poszczególnych funkcjonalności. Zależy nam na zebraniu doświadczeń od pasażerów. Poprzez aplikację pasażerowie mogą nabyć wszystkie bilety ZKM Gdynia (jednoprzejazdowe, 75-minutowe, 24-godzinne, okresowe). Poprzez konto w portalu istnieje możliwość zakupu wyłącznie biletów okresowych. W trakcie testowania FALI pasażerowie nie stracą możliwości korzystania z obecnych sposobów kupowania biletów i dostępnych punktów sprzedaży biletów. Obecnie pasażer korzystający z gdyńskiej komunikacji miejskiej po pobraniu aplikacji mobilnej FALA ze sklepu Google Play i AppStore, może kupić bilety z wykorzystaniem dostępnych metod płatności, zapoznać się z rozkładami jazdy, zobaczyć listę odjazdów z najbliższego przystanku, skonfigurować swoje konto FALA, w tym powiązać je z innym kontem (np. członka rodziny).
Gdyńska Karta Mieszkańca nie jest zintegrowana z Systemem FALA.

desktop_windows None

smartphone None