Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Aplikacja mobilna


Nie mogę zalogować się do aplikacji, co należy zrobić?

Jeśli masz wątpliwości co do hasła, skorzystaj z opcji „Nie pamiętam hasła” i ustaw nowe.

Jeśli nadal pojawia się błąd, wykonaj poniższe kroki:

Android

IOS- Apple

Odinstaluj aplikacje mobilną.

 

Odinstaluj aplikacje mobilną

Otwórz aplikację Ustawienia.

Otwórz Ustawienia na swoim urządzeniu.

Przejdź do Aplikacje (lub Zarządzanie aplikacjami w niektórych wersjach Androida).

Przewiń w dół i wybierz opcję Safari.

Wybierz aplikację, której ciasteczka chcesz usunąć.

W sekcji Safari zjedź na sam dół i kliknij Zaawansowane.

Stuknij Pamięć i pamięć podręczna (lub po prostu Pamięć).

Wybierz Dane witryn.

Wybierz Wyczyść dane lub Wyczyść pamięć.

Wyszukaj adres systemfala.pl na liście danych witryn.

Zainstaluj aplikację FALA.

Jeśli nie widzisz tej witryny od razu, możesz skorzystać z funkcji wyszukiwania.

Zaloguj się.

Kliknij opcję Edytuj w prawym górnym rogu.

 

Zaznacz systemfala.pl i wybierz Usuń.

 

Na koniec potwierdź operację, aby usunąć pamięć podręczną.

 

Zainstaluj aplikację FALA.

 

Zaloguj się.

 

None

None