Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.

Gdańsk – podróżowanie z FALĄ


Jak uzyskać fakturę za bilet kupiony w aplikacji lub na portalu?

W portalu www.systemfala.pl można wygenerować fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:

  • Po zalogowaniu się do konta FALA, należy wybrać z menu górnego zakładkę "TRANSAKCJE";
  • W sekcji "TRANSAKCJE FINANSOWE" przy pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w trzy kropki i wybrać polecenie "WYGENERUJ FAKTURĘ";
  • Jeśli wszystkie dane są poprawne, należy zatwierdzić polecenie klikając w żółty przycisk "WYGENERUJ FAKTURĘ";
  • Dokument ten można skorygować z poziomu zakładki "FAKTURY" dostępnej w menu górnym;
  • Fakturę można również wygenerować automatycznie przy zakupie biletu. Wówczas w koszyku zakupu biletów należy przesunąć suwak „CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ”.

W aplikacji mobilnej można pobrać fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:

  • Należy w dolnym pasku nawigacyjnym kliknąć w ikonę z podpisem "KONTO";
  • W kolejnym kroku należy z listy wybrać opcję "TRANSAKCJE";
  • W zakładce "TRANSAKCJE FINANSOWE" po znalezieniu pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w nią i na samym dole wybrać opcję "FAKTURA - PODGLĄD".

desktop_windows None

smartphone None