Na czym polega etapowe testowanie?
Co będzie dostępne w aplikacji?
Czy system FALA został zintegrowany z Gdańską Kartą Mieszkańca?
Testowanie systemu FALA polega na wprowadzeniu metodą małych kroków poszczególnych funkcjonalności. Zależy nam na zebraniu doświadczeń od pasażerów.
W trakcie testowania FALI pasażerowie nie stracą możliwości korzystania z obecnego sposobu kupowania biletów i dostępnych miejsc sprzedaży biletów.
Obecnie gdański pasażer po pobraniu aplikacji mobilnej FALA ze sklepu Google Play i AppStore, może kupić bilety z wykorzystaniem dostępnych metod płatności, przejrzeć tablice rozkładów jazdy, zobaczyć listę odjazdów z najbliższego przystanku, udostępnić i połączyć konta z bliskimi.
Pasażerowie posiadający konta w Gdańskiej Karcie Mieszkańca, mogą już dziś dołączyć do Systemu FALA.
Aby to zrobić:
- Należy mieć ważny pakiet mieszkańca na dany rok kalendarzowy.
- Po zalogowaniu do konta w Karcie Mieszkańca należy dodać pakiet o nazwie "Połącz konto z systemem FALA". To spowoduje automatycznie założenie konta w Systemie FALA oraz zamówienie plastikowej karty, jej personalizację oraz wysyłkę pocztą na adres użytkownika podany w systemie Karty Mieszkańca.
- Otrzymanie karty FALA będzie też oznaczać dostęp do oferty Systemu FALA z poziomu aplikacji Jestem z Gdańska.
- Dodając pakiet można wybrać też wariant samej aplikacji, bez zamawiania plastikowej karty.
- Aby następnie aktywować otrzymaną pocztą kartę FALA, użytkownik musi zalogować się do konta Karty Mieszkańca, przejść do sekcji "Identyfikatory", kliknąć "Dodaj nowy identyfikator", jako rodzaj wybrać "Karta Mieszkańca z obsługą Fala", wprowadzić i powtórzyć numer otrzymanej karty i kliknąć "Dodaj" - karta zostanie w tym momencie w pełni aktywowana.