Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.


Zmiana hasła

W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że ktoś poznał Twoje hasło do Indywidualnego Konta Klienta lub z innego powodu chcesz je zmienić na inne, możesz tego dokonać samodzielnie za pomocą Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta.

desktop_windows Jak zmienić hasło?

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta i wybierz z menu zakładkę „Ustawienia”, a następnie „Zamiana hasła”.

 

Wybierz opcję „Zmień hasło” i potwierdź, że jesteś właścicielem konta wpisując swoje stare hasło do formularza.

 

Po wypełnieniu formularza nadania nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, system automatycznie przekieruje Cię do widoku zalogowanego użytkownika.

smartphone None