wszystkie bilety kolejowe na SKM i POLREGIO w ramach Taryfy Pomorskiej są już dostępne w Systemie FALA!
Zachęcamy do założenia konta w Systemie FALA oraz do pobrania aplikacji mobilnej „System FALA”. Osoby posiadające konto w systemie mogą również zamówić kartę FALA, którą dostarczymy bezpłatnie pod wskazany adres.
Bieżące informacje publikujemy w zakładce „Aktualności”.
Serdecznie zapraszamy!
Szanowni Klienci,
wszystkie bilety kolejowe na SKM i POLREGIO w ramach Taryfy Pomorskiej są już dostępne w Systemie FALA!
Zachęcamy do założenia konta w Systemie FALA oraz do pobrania aplikacji mobilnej „System FALA”. Osoby posiadające konto w systemie mogą również zamówić kartę FALA, którą dostarczymy bezpłatnie pod wskazany adres.
Bieżące informacje publikujemy w zakładce „Aktualności”.
Serdecznie zapraszamy!
Polityka prywatności
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.
Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.
Hasło
Zmiana hasła
Pokaż instrukcję dla:
Pokaż instrukcję dla:
W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że ktoś poznał Twoje hasło do Indywidualnego Konta Klienta lub z innego powodu chcesz je zmienić na inne, możesz tego dokonać samodzielnie za pomocą Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta.
Jak zmienić hasło?
Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta i wybierz z menu zakładkę „Ustawienia”, a następnie „Zamiana hasła”.
Wybierz opcję „Zmień hasło” i potwierdź, że jesteś właścicielem konta wpisując swoje stare hasło do formularza.
Po wypełnieniu formularza nadania nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, system automatycznie przekieruje Cię do widoku zalogowanego użytkownika.