Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Hasło


Zmiana hasła

W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że ktoś poznał Twoje hasło do Indywidualnego Konta Klienta lub z innego powodu chcesz je zmienić na inne, możesz tego dokonać samodzielnie za pomocą Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta.

Jak zmienić hasło?

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta i wybierz z menu zakładkę „Ustawienia”, a następnie „Zamiana hasła”.

 

Wybierz opcję „Zmień hasło” i potwierdź, że jesteś właścicielem konta wpisując swoje stare hasło do formularza.

 

Po wypełnieniu formularza nadania nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, system automatycznie przekieruje Cię do widoku zalogowanego użytkownika.

None