Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.


Nie pamiętam hasła

System FALA umożliwia zmianę hasła, w przypadku, gdy nie pamiętasz prawidłowego hasła do Indywidualnego Konta Klienta. Funkcja odzyskania dostępu do konta dostępna jest w Aplikacji Mobilnej i na Portalu Klienta bez konieczności udania się do Punktu Obsługi Pasażera.

desktop_windows Jak odzyskać hasło, którego nie pamiętam?

Na ekranie głównym Portalu Klienta wybierz opcję ,,Zaloguj się'', a następnie opcję ,,Nie pamiętasz hasła?”. Wyświetli się ekran z formularzem do wpisania adresu e-mail powiązanego z zarejestrowanym kontem w systemie FALA.

 

W formularzu wypełnij pole z adresem e-mail i wybierz opcję „Zatwierdź”, po czym przejdź do poczty e-mail i kliknij w link „Resetuj hasło”. Na Portalu Klienta wyświetlona zostanie funkcjonalność do zdefiniowania nowego hasła do Konta Użytkownika.

 

Po wypełnieniu formularza nadania nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, system automatycznie przekieruje Cię do widoku zalogowanego użytkownika.

smartphone None