Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Hasło


Nie pamiętam hasła

System FALA umożliwia zmianę hasła, w przypadku, gdy nie pamiętasz prawidłowego hasła do Indywidualnego Konta Klienta. Funkcja odzyskania dostępu do konta dostępna jest w Aplikacji Mobilnej i na Portalu Klienta bez konieczności udania się do Punktu Obsługi Pasażera.

Jak odzyskać hasło, którego nie pamiętam?

Na ekranie głównym Portalu Klienta wybierz opcję ,,Zaloguj się'', a następnie opcję ,,Nie pamiętasz hasła?”. Wyświetli się ekran z formularzem do wpisania adresu e-mail powiązanego z zarejestrowanym kontem w systemie FALA.

 

W formularzu wypełnij pole z adresem e-mail i wybierz opcję „Zatwierdź”, po czym przejdź do poczty e-mail i kliknij w link „Resetuj hasło”. Na Portalu Klienta wyświetlona zostanie funkcjonalność do zdefiniowania nowego hasła do Konta Użytkownika.

 

Po wypełnieniu formularza nadania nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, system automatycznie przekieruje Cię do widoku zalogowanego użytkownika.

None