Nie pamiętam hasła
System FALA umożliwia zmianę hasła, w przypadku, gdy nie pamiętasz prawidłowego hasła do Indywidualnego Konta Klienta. Funkcja odzyskania dostępu do konta dostępna jest w Aplikacji Mobilnej i na Portalu Klienta bez konieczności udania się do Punktu Obsługi Pasażera.
Jak odzyskać hasło, którego nie pamiętam?
Na ekranie głównym Portalu Klienta wybierz opcję ,,Zaloguj się'', a następnie opcję ,,Nie pamiętasz hasła?”. Wyświetli się ekran z formularzem do wpisania adresu e-mail powiązanego z zarejestrowanym kontem w systemie FALA.
W formularzu wypełnij pole z adresem e-mail i wybierz opcję „Zatwierdź”, po czym przejdź do poczty e-mail i kliknij w link „Resetuj hasło”. Na Portalu Klienta wyświetlona zostanie funkcjonalność do zdefiniowania nowego hasła do Konta Użytkownika.
Po wypełnieniu formularza nadania nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, system automatycznie przekieruje Cię do widoku zalogowanego użytkownika.