Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.


Nie pamiętam hasła

System FALA umożliwia zmianę hasła, w przypadku, gdy nie pamiętasz prawidłowego hasła do Indywidualnego Konta Klienta. Funkcja odzyskania dostępu do konta dostępna jest w Aplikacji Mobilnej i na Portalu Klienta bez konieczności udania się do Punktu Obsługi Pasażera.

desktop_windows Jak odzyskać hasło, którego nie pamiętam?

Na ekranie głównym Portalu Klienta wybierz opcję ,,Zaloguj się'', a następnie opcję ,,Nie pamiętasz hasła?”. Wyświetli się ekran z formularzem do wpisania adresu e-mail powiązanego z zarejestrowanym kontem w systemie FALA.

 

W formularzu wypełnij pole z adresem e-mail i wybierz opcję „Zatwierdź”, po czym przejdź do poczty e-mail i kliknij w link „Resetuj hasło”. Na Portalu Klienta wyświetlona zostanie funkcjonalność do zdefiniowania nowego hasła do Konta Użytkownika.

 

Po wypełnieniu formularza nadania nowego hasła i zatwierdzeniu zmiany, system automatycznie przekieruje Cię do widoku zalogowanego użytkownika.

smartphone None