Czym różni się konto spersonalizowane od niespersonalizowanego?
W celu korzystania z możliwości systemu FALA konieczne jest posiadanie Indywidualnego Konta Klienta. System umożliwia rejestrację konta spersonalizowanego lub niespersonalizowanego.
Portal
Konto spersonalizowane
Użytkownik spersonalizowanego Konta Użytkownika rejestruje w systemie swoje dane osobowe i zdjęcie co umożliwia następujące funkcjonalności:
Zakup biletów
Zakup biletów z pełnego zakresu taryfy
Ulgi
Samodzielne zapisanie ulgi w systemie,
Kontrola
Korzystanie z przejazdów komunikacją miejską bez konieczności okazywania dokumentów uprawniających do ulgi w trakcie kontroli biletów.
Konto niespersonalizowane
Użytkownik niespersonalizowanego Konta Użytkownika nie rejestruje danych osobowych i zdjęcia. Funkcjonalności konta anonimowego:
Zakup biletów
Zakup biletów z ograniczonego zakresu taryfy
Ulgi
Brak możliwości samodzielnego zapisania ulgi w systemie,
Kontrola
Korzystanie z przejazdów komunikacją miejską z koniecznością okazywania dokumentów uprawniających do ulgi w trakcie kontroli biletów.
Personalizacja konta
Użytkownicy kont niespersonalizowanych w każdym momencie mogą spersonalizować swoje konto. W tym celu należy wybrać opcję „Personalizuj” wyświetlaną w koncie niespersonalizowanym na górze Panelu Użytkownika przy komunikacie: „Ograniczony dostęp! Uzupełnij swoje dane, by móc odblokować więcej możliwości. Personalizuj” .