Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Konta w systemie


W jaki sposób mogę usunąć konto i zrezygnować z usług?

W każdym momencie Użytkownik systemu FALA może samodzielnie dokonać zamknięcia zarejestrowanego Indywidualnego Konta Użytkownika. Jeżeli na Twoim koncie zapisane są niewykorzystane bilety podlegające zwrotowi lub posiadasz dodatnie saldo Pieniądza Elektronicznego, zamknięcie konta możliwe będzie po wcześniejszym wykonaniu zwrotu biletów i podaniu numeru rachunku bankowego, na które przekazane zostaną środki zapisane na Twoim koncie. Zamknięcia konta możesz wykonać korzystając z Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta.

Zamknięcie konta

Zaloguj się do Twojego Konta Użytkownika na Portalu Klienta i wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia". Na ekranie „Konto” kliknij opcję „Zamknij konto”.

 

Funkcję zamykania konta można również rozpocząć klikając w adres e-mail w prawym górnym rogu zalogowanego panelu głównego Konta Użytkownika i wybranie opcji „Zgłoszenia”.

 

Następnie na ekranie „Moje Zgłoszenia” należy wybrać opcję „Wnioski” i „Utwórz nowy”. Z rozwijanej listy wybierz pozycję „Wniosek o zamknięcie konta” i kliknij w przycisk „Przejdź do wniosku”.

 

Nastąpi przejście do ekranu „Wniosek o zamknięcie konta”, gdzie należy wybrać opcję „Wyślij wniosek o zamknięcie konta”.

None