W jaki sposób mogę usunąć konto i zrezygnować z usług?
W każdym momencie Użytkownik systemu FALA może samodzielnie dokonać zamknięcia zarejestrowanego Indywidualnego Konta Użytkownika. Jeżeli na Twoim koncie zapisane są niewykorzystane bilety podlegające zwrotowi lub posiadasz dodatnie saldo Pieniądza Elektronicznego, zamknięcie konta możliwe będzie po wcześniejszym wykonaniu zwrotu biletów i podaniu numeru rachunku bankowego, na które przekazane zostaną środki zapisane na Twoim koncie. Zamknięcia konta możesz wykonać korzystając z Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta.
Zamknięcie konta
Zaloguj się do Twojego Konta Użytkownika na Portalu Klienta i wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia". Na ekranie „Konto” kliknij opcję „Zamknij konto”.
Funkcję zamykania konta można również rozpocząć klikając w adres e-mail w prawym górnym rogu zalogowanego panelu głównego Konta Użytkownika i wybranie opcji „Zgłoszenia”.
Następnie na ekranie „Moje Zgłoszenia” należy wybrać opcję „Wnioski” i „Utwórz nowy”. Z rozwijanej listy wybierz pozycję „Wniosek o zamknięcie konta” i kliknij w przycisk „Przejdź do wniosku”.
Nastąpi przejście do ekranu „Wniosek o zamknięcie konta”, gdzie należy wybrać opcję „Wyślij wniosek o zamknięcie konta”.