Privacy Policy

Our website uses cookies. Cookies allow full use of the website’s functionalities and enable the collection of statistical data, which helps us optimize the service and adjust the content to your needs. Accept cookies to fully use the service. Read our Privacy Policy to learn more.

Necessary for System Functionality
Essential
Allows storage related to security, such as authentication, fraud prevention, and other user protection features.
Functional
It enables basic functions that ensure the proper functioning of the site, such as remembering the settings selected by the User. Thanks to this, there is no need to reconfigure preferences, e.g. language, appearance of the site or other settings related to the display of content and information about viewed, skipped or completed surveys. These functions are necessary to ensure consistent and convenient use of the service.
Optional
Analytical
Cookies collect anonymous, aggregated data and are used for statistical purposes only. They help us identify the most popular pages and content, which helps us improve the site for visitors. You can choose not to use them. Blocking them may impact our ability to improve our products and services.

Accounts in the System


W jaki sposób mogę usunąć konto i zrezygnować z usług?

W każdym momencie Użytkownik systemu FALA może samodzielnie dokonać zamknięcia zarejestrowanego Indywidualnego Konta Użytkownika. Jeżeli na Twoim koncie zapisane są niewykorzystane bilety podlegające zwrotowi lub posiadasz dodatnie saldo Pieniądza Elektronicznego, zamknięcie konta możliwe będzie po wcześniejszym wykonaniu zwrotu biletów i podaniu numeru rachunku bankowego, na które przekazane zostaną środki zapisane na Twoim koncie. Zamknięcia konta możesz wykonać korzystając z Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta.

Zamknięcie konta

Zaloguj się do Twojego Konta Użytkownika na Portalu Klienta i wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia". Na ekranie „Konto” kliknij opcję „Zamknij konto”.

 

Funkcję zamykania konta można również rozpocząć klikając w adres e-mail w prawym górnym rogu zalogowanego panelu głównego Konta Użytkownika i wybranie opcji „Zgłoszenia”.

 

Następnie na ekranie „Moje Zgłoszenia” należy wybrać opcję „Wnioski” i „Utwórz nowy”. Z rozwijanej listy wybierz pozycję „Wniosek o zamknięcie konta” i kliknij w przycisk „Przejdź do wniosku”.

 

Nastąpi przejście do ekranu „Wniosek o zamknięcie konta”, gdzie należy wybrać opcję „Wyślij wniosek o zamknięcie konta”.

None