Privacy Policy

Our website uses cookies. Cookies allow full use of the website’s functionalities and enable the collection of statistical data, which helps us optimize the service and adjust the content to your needs. Accept cookies to fully use the service. Read our Privacy Policy to learn more.

Necessary for System Functionality
Essential
Allows storage related to security, such as authentication, fraud prevention, and other user protection features.
Functional
It enables basic functions that ensure the proper functioning of the site, such as remembering the settings selected by the User. Thanks to this, there is no need to reconfigure preferences, e.g. language, appearance of the site or other settings related to the display of content and information about viewed, skipped or completed surveys. These functions are necessary to ensure consistent and convenient use of the service.
Optional
Analytical
Cookies collect anonymous, aggregated data and are used for statistical purposes only. They help us identify the most popular pages and content, which helps us improve the site for visitors. You can choose not to use them. Blocking them may impact our ability to improve our products and services.

Discount


Jak dodać/usunąć ulgę?

Użytkownicy posiadający spersonalizowane Indywidualne Konto Użytkownika w systemie mogą samodzielnie zapisać informację o przysługującej uldze. Funkcja dostępna jest w Aplikacji Mobilnej oraz na Portalu Klienta po zalogowaniu się do własnego konta. Użytkownik, który zadeklaruje samodzielnie ulgę zobowiązany jest do posiadania dokumentu potwierdzającego uprawnienia do ulgi przez kontrolera do momentu pierwszej kontroli biletów. Zdefiniowaną ulgę w systemie można też potwierdzić podczas wizyty w Punkcie Obsługi Pasażera.

Zapisanie ulgi w systemie

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta. Z poziomu zakładki „Start” wybierz opcję ,,Zarządzaj" w sekcji „Ulgi” lub wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia", a następnie opcję „Ulgi”. Portal wyświetli stronę z listą dostępnych Organizatorów Transportu. To ekran, z którego Użytkownik ma możliwość:

  rozpoczęcia procesu definiowania,

  przedłużenia już zapisanej ulgi,

  zmiany parametrów ulgi,

  usunięcia ulgi

 

W celu utworzenia ulgi w systemie należy wybrać kategorię „Transport miejski” lub “Kolej”, a następnie wybrać rodzaj ulgi dostępnych na liście.

 

W kolejnym kroku należy dodać informacje o dokumencie uprawniającym do ulgi poprzez wybór opcji „Dodaj”.

 

Na wyświetlonej formatce z listy rozwijanej należy wybrać „Rodzaj dokumentu” i uzupełnić dane w polach:

 numer dokumentu,

 data ważności

oraz potwierdzić zapisane dane przyciskiem „Dodaj dokument”.

 

Usunięcie zapisanej ulgi w systemie

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta. Z poziomu zakładki „Start” wybierz opcję ,,Zarządzaj" w sekcji „Ulgi” lub wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia", a następnie opcję „Ulgi”.

 

Następnie wybierz kategorię „Transport miejski” lub “Kolej”, przy której wyświetlana jest informacja o zapisanej uldze.

 

Na liście z rodzajami ulg i zaznaczoną pozycją zapisanej ulgi wybierz pozycję „Brak ulg” i kliknij w przycisk „Potwierdź”. Informacja o zapisanej uldze zostanie usunięta automatycznie.

 

Zapisanie nowej ulgi wiązać się będzie z koniecznością posiadania dokumentu potwierdzającego uprawnienia do ulgi przez kontrolera do momentu pierwszej kontroli biletów lub potwierdzeniem ulgi podczas wizyty w Punkcie Obsługi Pasażera.

None