Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Ulgi


Jak dodać/usunąć ulgę?

Użytkownicy posiadający spersonalizowane Indywidualne Konto Użytkownika w systemie mogą samodzielnie zapisać informację o przysługującej uldze. Funkcja dostępna jest w Aplikacji Mobilnej oraz na Portalu Klienta po zalogowaniu się do własnego konta. Użytkownik, który zadeklaruje samodzielnie ulgę zobowiązany jest do posiadania dokumentu potwierdzającego uprawnienia do ulgi przez kontrolera do momentu pierwszej kontroli biletów. Zdefiniowaną ulgę w systemie można też potwierdzić podczas wizyty w Punkcie Obsługi Pasażera.

Zapisanie nowej ulgi wiąże się z koniecznością posiadania dokumentu potwierdzającego uprawnienia do ulgi przez kontrolera do momentu pierwszej kontroli biletów lub potwierdzeniem ulgi podczas wizyty w Punkcie Obsługi Pasażera.

Zapisanie ulgi w systemie

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta. Z poziomu zakładki „Start” wybierz opcję ,,Zarządzaj" w sekcji „Ulgi” lub wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia", a następnie opcję „Ulgi”. Portal wyświetli stronę z listą dostępnych Organizatorów Transportu. To ekran, z którego Użytkownik ma możliwość:

  rozpoczęcia procesu definiowania,

  przedłużenia już zapisanej ulgi,

  zmiany parametrów ulgi,

  usunięcia ulgi

 

W celu utworzenia ulgi w systemie należy wybrać kategorię „Transport miejski” lub “Kolej”, a następnie wybrać rodzaj ulgi dostępnych na liście.

 

W kolejnym kroku należy dodać informacje o dokumencie uprawniającym do ulgi poprzez wybór opcji „Dodaj”.

 

Na wyświetlonej formatce z listy rozwijanej należy wybrać „Rodzaj dokumentu” i uzupełnić dane w polach:

 numer dokumentu,

 data ważności

oraz potwierdzić zapisane dane przyciskiem „Dodaj dokument”.

 

Usunięcie zapisanej ulgi w systemie

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta. Z poziomu zakładki „Start” wybierz opcję ,,Zarządzaj" w sekcji „Ulgi” lub wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia", a następnie opcję „Ulgi”.

 

Następnie wybierz kategorię „Transport miejski” lub “Kolej”, przy której wyświetlana jest informacja o zapisanej uldze.

 

Na liście z rodzajami ulg i zaznaczoną pozycją zapisanej ulgi wybierz pozycję „Brak ulg” i kliknij w przycisk „Potwierdź”. Informacja o zapisanej uldze zostanie usunięta automatycznie.

 

Zapisanie nowej ulgi wiązać się będzie z koniecznością posiadania dokumentu potwierdzającego uprawnienia do ulgi przez kontrolera do momentu pierwszej kontroli biletów lub potwierdzeniem ulgi podczas wizyty w Punkcie Obsługi Pasażera.

None