Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Konta w systemie


W jaki sposób mogę zablokować/odblokować konto w systemie?

System FALA umożliwia Użytkownikom zablokowanie i odblokowanie Indywidualnego Konta Użytkownika. Operacje zablokowania i odblokowania można wykonać samodzielnie za pomocą Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta. Po zablokowaniu Konta Uzytkownika możliwe jest zalogowanie do konta z ograniczonymi funkcjami, tzn. nie będzie można kupić biletu, doładować ePortmonetki, a także modyfikować zapisanych danych. Blokadę konta można w każdym momencie dezaktywować.

Jak zablokować Konto Użytkownika?

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta i wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia". Wyświetli się ekran „Konto”, gdzie należy wybrać opcję „Zablokuj konto”.

 

Następnie potwierdź, że jesteś właścicielem konta wpisując numer PIN do formularza autoryzacji oraz wybierz opcję „Zablokuj”.

 

Jak odblokować Konto Użytkownika?

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta. W panelu Użytkownika na górnym pasku wyświetlany jest komunikat: „Konto jest zablokowane! Brak możliwości edycji danych i zakupu nowych produktów. Odblokuj”. Wybierz opcję „Odblokuj” i potwierdź, że jesteś właścicielem konta wpisując numer PIN do formularza autoryzacji oraz wybierz opcję „Odblokuj”.

None