Privacy Policy

Our website uses cookies. Cookies allow full use of the website’s functionalities and enable the collection of statistical data, which helps us optimize the service and adjust the content to your needs. Accept cookies to fully use the service. Read our Privacy Policy to learn more.

Accounts in the System


W jaki sposób mogę zablokować/odblokować konto w systemie?

System FALA umożliwia Użytkownikom zablokowanie i odblokowanie Indywidualnego Konta Użytkownika. Operacje zablokowania i odblokowania można wykonać samodzielnie za pomocą Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta. Po zablokowaniu Konta Uzytkownika możliwe jest zalogowanie do konta z ograniczonymi funkcjami, tzn. nie będzie można kupić biletu, doładować ePortmonetki, a także modyfikować zapisanych danych. Blokadę konta można w każdym momencie dezaktywować.

Jak zablokować Konto Użytkownika?

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta i wybierz z menu zakładkę ,,Ustawienia". Wyświetli się ekran „Konto”, gdzie należy wybrać opcję „Zablokuj konto”.

 

Następnie potwierdź, że jesteś właścicielem konta wpisując numer PIN do formularza autoryzacji oraz wybierz opcję „Zablokuj”.

 

Jak odblokować Konto Użytkownika?

Zaloguj się do Konta Użytkownika na Portalu Klienta. W panelu Użytkownika na górnym pasku wyświetlany jest komunikat: „Konto jest zablokowane! Brak możliwości edycji danych i zakupu nowych produktów. Odblokuj”. Wybierz opcję „Odblokuj” i potwierdź, że jesteś właścicielem konta wpisując numer PIN do formularza autoryzacji oraz wybierz opcję „Odblokuj”.

None