Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.


Zakładanie konta w systemie

W celu skorzystania z możliwości zakupu biletów w systemie FALA konieczne jest posiadanie Indywidualnego Konta Klienta. System umożliwia rejestrację konta spersonalizowanego lub anonimowego. Użytkownicy kont spersonalizowanych mają możliwość korzystania ze wszystkich możliwości systemu (np. mogą kupić bilety z pełnego zakresu taryfy, zapisać ulgę w systemie i korzystać z przejazdów bez konieczności okazywania dokumentów uprawniających do ulgi w trakcie kontroli biletów). Użytkownicy anonimowi nie rejestrują danych osobowych i zdjęcia, jednak mogą korzystać z ograniczonej oferty biletowej i funkcjonalności systemu.

desktop_windows Rejestracja w przeglądarce internetowej

Na głównej stronie Portalu Klienta, w górnym prawym rogu wybierz opcję „Załóż konto”.

 

Rejestracja nazwą użytkownika lub adresem e-mail

W formularzu wypełnij pole z adresem e-mail, który zostanie przypisany do Twojego konta. Następnie ustaw hasło do konta.

 

Zakładając konto zapoznaj się z regulaminem. Jego znajomość jest wymagana przy rejestracji użytkownika w systemie. Zaznacz checkbox “Zapoznałem się z Regulaminem serwisu i akceptuję jego treść.*” Możesz również wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz zapisanie się do newslettera zaznaczając odpowiedniego checkboxa. 

 

Po podaniu adresu e-mail, hasła i zaznaczeniu obowiązkowych zgód, aktywuje się przycisk “Załóż konto”. Kliknij go, aby się zarejestrować.

 

Potwierdzanie adresu e-mail

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego zostaniesz przekierowany na stronę Aktywacji konta. 

 

Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywujący konto. Kliknij w przycisk “Aktywuj konto”, aby dokończyć proces rejestracji. 

 

W przypadku wygaśnięcia linku aktywacyjnego kliknij w przycisk “Wyślij ponownie”. Na Twój adres e-mail zostanie wysłany nowy link aktywacyjny. 

smartphone None