Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.


Zakładanie konta w systemie

W celu skorzystania z możliwości zakupu biletów w systemie FALA konieczne jest posiadanie Indywidualnego Konta Klienta. System umożliwia rejestrację konta spersonalizowanego lub anonimowego. Użytkownicy kont spersonalizowanych mają możliwość korzystania ze wszystkich możliwości systemu (np. mogą kupić bilety z pełnego zakresu taryfy, zapisać ulgę w systemie i korzystać z przejazdów bez konieczności okazywania dokumentów uprawniających do ulgi w trakcie kontroli biletów). Użytkownicy anonimowi nie rejestrują danych osobowych i zdjęcia, jednak mogą korzystać z ograniczonej oferty biletowej i funkcjonalności systemu.

desktop_windows Rejestracja w przeglądarce internetowej

Na głównej stronie Portalu Klienta, w górnym prawym rogu wybierz opcję „Załóż konto”.

 

Rejestracja nazwą użytkownika lub adresem e-mail

W formularzu wypełnij pole z adresem e-mail, który zostanie przypisany do Twojego konta. Następnie ustaw hasło do konta.

 

Zakładając konto zapoznaj się z regulaminem. Jego znajomość jest wymagana przy rejestracji użytkownika w systemie. Zaznacz checkbox “Zapoznałem się z Regulaminem serwisu i akceptuję jego treść.*” Możesz również wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz zapisanie się do newslettera zaznaczając odpowiedniego checkboxa. 

 

Po podaniu adresu e-mail, hasła i zaznaczeniu obowiązkowych zgód, aktywuje się przycisk “Załóż konto”. Kliknij go, aby się zarejestrować.

 

Potwierdzanie adresu e-mail

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego zostaniesz przekierowany na stronę Aktywacji konta. 

 

Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywujący konto. Kliknij w przycisk “Aktywuj konto”, aby dokończyć proces rejestracji. 

 

W przypadku wygaśnięcia linku aktywacyjnego kliknij w przycisk “Wyślij ponownie”. Na Twój adres e-mail zostanie wysłany nowy link aktywacyjny. 

smartphone None