Privacy Policy

Our website uses cookies. Cookies allow full use of the website’s functionalities and enable the collection of statistical data, which helps us optimize the service and adjust the content to your needs. Accept cookies to fully use the service. Read our Privacy Policy to learn more.

Accounts in the System


Zakładanie konta w systemie

W celu skorzystania z możliwości zakupu biletów w systemie FALA konieczne jest posiadanie Indywidualnego Konta Klienta. System umożliwia rejestrację konta spersonalizowanego lub anonimowego. Użytkownicy kont spersonalizowanych mają możliwość korzystania ze wszystkich możliwości systemu (np. mogą kupić bilety z pełnego zakresu taryfy, zapisać ulgę w systemie i korzystać z przejazdów bez konieczności okazywania dokumentów uprawniających do ulgi w trakcie kontroli biletów). Użytkownicy anonimowi nie rejestrują danych osobowych i zdjęcia, jednak mogą korzystać z ograniczonej oferty biletowej i funkcjonalności systemu.

Rejestracja w przeglądarce internetowej

Na głównej stronie Portalu Klienta, w górnym prawym rogu wybierz opcję „Załóż konto”.

 

Rejestracja nazwą użytkownika lub adresem e-mail

W formularzu wypełnij pole z adresem e-mail, który zostanie przypisany do Twojego konta. Następnie ustaw hasło do konta.

 

Zakładając konto zapoznaj się z regulaminem. Jego znajomość jest wymagana przy rejestracji użytkownika w systemie. Zaznacz checkbox “Zapoznałem się z Regulaminem serwisu i akceptuję jego treść.*” Możesz również wyrazić zgodę na przetwarzanie danych osobowych oraz zapisanie się do newslettera zaznaczając odpowiedniego checkboxa. 

 

Po podaniu adresu e-mail, hasła i zaznaczeniu obowiązkowych zgód, aktywuje się przycisk “Załóż konto”. Kliknij go, aby się zarejestrować.

 

Potwierdzanie adresu e-mail

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego zostaniesz przekierowany na stronę Aktywacji konta. 

 

Na podany adres e-mail zostanie wysłany link aktywujący konto. Kliknij w przycisk “Aktywuj konto”, aby dokończyć proces rejestracji. 

 

W przypadku wygaśnięcia linku aktywacyjnego kliknij w przycisk “Wyślij ponownie”. Na Twój adres e-mail zostanie wysłany nowy link aktywacyjny. 

None