Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Konta w systemie


Jak zmienić lub ustawić nowy PIN do konta w Systemie FALA?

PIN w Systemie Fala jest niezbędny do wprowadzania zmian na koncie oraz do korzystania z Punktów Obsługi Klienta (POK).
 
Można go nadać lub zmienić w dowolnym momencie:
 
- na stronie: https://systemfala.pl.
 
- w Punkcie Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku, Gdańsk, ul. Kilińskiego 4.
 
- w Punkcie Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku, Gdańsk, ul. Świętokrzyska 15.
 
lub zadzwonić na infolinię.
 
 
Jeśli zapomnisz swojego PIN-u, wystarczy ponownie przejść przez ten sam proces, jak opisano poniżej.
 

1. Zaloguj się na swoje konto i przejdź do "Ustawień"


2. Kliknij opcję „PIN do autoryzacji”.


3. Wybierz „Zmień PIN”.


4. Kliknij „Nie pamiętam kodu PIN”.

5. Kliknij przycisk „Dalej”.


6. Na Twój adres e-mail został wysłany kod autoryzacyjny. Jeśli nie widzisz wiadomości, sprawdź folder „SPAM”.


7. Wprowadź otrzymany kod autoryzacyjny i naciśnij przycisk "Resetuj".


8. Wpisz nowy kod PIN.

9. Powtórz nowy kod PIN.

10. Kliknij „Potwierdź”.

None

None