Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

System FALA w Gdańskiej Karcie Mieszkańca

Post image

Od dnia 15 grudnia można bezpośrednio z konta Karty Mieszkańca bezpłatnie zamówić nową kartę, która będzie umożliwiać korzystanie z transportu publicznego w ramach Systemu FALA. Nowe karty "2 w 1" będą dostarczane pocztą pod adresy wskazane w kontach użytkowników Karty Mieszkańca. System FALA wszedł w etap testowania aplikacji w Gdańsku.

Co to oznacza?

Ważne jest, że obydwa systemy komunikacji miejskiej w Gdańsku przez pewien czas będą działać równolegle. Nie będzie to rewolucja, a bardziej ewolucja. W tym okresie zachowają pełną funkcjonalność dotychczas wydane Karty Mieszkańca - zamówienie nowej karty nie jest obowiązkowe. Aplikacja Jestem z Gdańska będzie oferować wszystkie dotychczasowe możliwości, w tym zakup biletów okresowych i semestralnych - w ramach aktualnej oferty, a w niedalekiej przyszłości również poprzez System FALA .

Co trzeba zrobić?

W zasadzie niczego nie "trzeba" robić. Zamówienie nowej karty jest zupełnie dobrowolne i opcjonalne. Tym niemniej, jeśli planuje się korzystanie z Systemu FALA, warto zamówić nowy nośnik - tym bardziej, że jest on dla użytkownika bezpłatny i dostarczany pocztą bezpośrednio do domu czy mieszkania. Warto mieć na uwadze fakt, że będzie to adres wskazany w koncie Karty Mieszkańca, dlatego dobrze jest upewnić się czy adres ten jest aktualny.

Jak dołączyć do Systemu FALA?
 

  • Przede wszystkim należy mieć ważny pakiet mieszkańca na dany rok kalendarzowy.
  • Po zalogowaniu do konta w Karcie Mieszkańca należy dodać pakiet o nazwie "Połącz konto z systemem FALA". To powoduje automatycznie założenie konta w Systemie FALA oraz zamówienie plastikowej karty, jej personalizację oraz wysyłkę pocztą na adres użytkownika podany w systemie Karty Mieszkańca. Otrzymanie karty FALA będzie też oznaczać dostęp do oferty Systemu FALA z poziomu aplikacji Jestem z Gdańska. Dodając pakiet można wybrać też wariant samej aplikacji, bez zamawiania plastikowej karty.
  • Aby następnie aktywować otrzymaną pocztą kartę FALA, użytkownik musi zalogować się do konta Karty Mieszkańca, przejść do sekcji "Identyfikatory", kliknąć "Dodaj nowy identyfikator", jako rodzaj wybrać "Karta Mieszkańca z obsługą Fala", wprowadzić i powtórzyć numer otrzymanej karty i kliknąć "Dodaj" - karta zostanie w tym momencie w pełni aktywowana.


Karta "2 w 1"

Nowe Karty Mieszkańca / FALA oferują pełną funkcjonalność "zwykłych" Kart Mieszkańca, umożliwiają korzystanie z bezpłatnych wejść czy zniżek, bezpłatne przejazdy dla uczniów i innych osób uprawnionych czy wypożyczanie książek w bibliotekach.

Więcej informacji na temat testowania Systemu FALA w Gdańsku: www.systemfala.pl.