Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Gdańska Karta Mieszkańca z FALĄ


Mój wniosek o integrację został odrzucony – co mam zrobić?

Twój wniosek o integrację mógł zostać odrzucony z jednego z następujących powodów:

1. Niespójne dane w obu systemach
Dane osobowe, adresowe lub kontaktowe zapisane w Karcie Mieszkańca i w Systemie FALA różniły się od siebie. Dla prawidłowego przeprowadzenia integracji oba zestawy danych muszą być identyczne.

Co zrobić?
Zalogować się zarówno do konta Jestem z Gdańska (lub kontaktować się z biurem obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca), jak i do konta w Systemie FALA, zweryfikować dane i – jeśli są nieaktualne lub rozbieżne – zaktualizować je tak, aby były zgodne w obu systemach. Następnie ponowić wniosek o integrację.

 

2. Konto anonimowe w Systemie FALA powiązane z adresem e-mail widniejącym na koncie Jestem z Gdańska
Jeżeli w Systemie FALA istnieje konto anonimowe utworzone na ten sam adres e-mail, który jest używany w koncie Jestem z Gdańska, integracja nie może zostać przeprowadzona.

Co zrobić?
Należy zamknąć takie konto anonimowe albo je spersonalizować (uzupełnić pełne dane osobowe), a następnie ponownie złożyć wniosek o integrację. 

Po usunięciu wskazanych nieprawidłowości kolejny wniosek o integrację powinien zostać poprawnie zrealizowany.

None

None