Mój wniosek o integrację został odrzucony – co mam zrobić?
Twój wniosek o integrację mógł zostać odrzucony z jednego z następujących powodów:
1. Niespójne dane w obu systemach
Dane osobowe, adresowe lub kontaktowe zapisane w Karcie Mieszkańca i w Systemie FALA różniły się od siebie. Dla prawidłowego przeprowadzenia integracji oba zestawy danych muszą być identyczne.
Co zrobić?
Zalogować się zarówno do konta Jestem z Gdańska (lub kontaktować się z biurem obsługi Gdańskiej Karty Mieszkańca), jak i do konta w Systemie FALA, zweryfikować dane i – jeśli są nieaktualne lub rozbieżne – zaktualizować je tak, aby były zgodne w obu systemach. Następnie ponowić wniosek o integrację.
2. Konto anonimowe w Systemie FALA powiązane z adresem e-mail widniejącym na koncie Jestem z Gdańska
Jeżeli w Systemie FALA istnieje konto anonimowe utworzone na ten sam adres e-mail, który jest używany w koncie Jestem z Gdańska, integracja nie może zostać przeprowadzona.
Co zrobić?
Należy zamknąć takie konto anonimowe albo je spersonalizować (uzupełnić pełne dane osobowe), a następnie ponownie złożyć wniosek o integrację.
Po usunięciu wskazanych nieprawidłowości kolejny wniosek o integrację powinien zostać poprawnie zrealizowany.