Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.

Gdynia – podróżowanie z FALĄ


Na czym polega etapowe testowanie? Co jest dostępne w aplikacji mobilnej „System FALA”? Czy System FALA został zintegrowany z Gdyńską Kartą Mieszkańca?

Testowanie Systemu FALA polega na wprowadzaniu metodą małych kroków poszczególnych funkcjonalności Systemu FALA. Zależy nam na zebraniu doświadczeń od pasażerów. W trakcie testowania Systemu FALA pasażerowie nie stracą możliwości korzystania z obecnych sposobów kupowania biletów i dostępnych punktów sprzedaży biletów.

Obecnie pasażer korzystający z gdyńskiej komunikacji miejskiej po pobraniu aplikacji mobilnej „System FALA” ze sklepu Google Play i AppStore może kupić bilety z wykorzystaniem dostępnych metod płatności, zapoznać się z rozkładami jazdy, zobaczyć listę odjazdów z najbliższego przystanku, skonfigurować swoje konto FALA, w tym powiązać je z innym kontem (np. członka rodziny).

Poprzez aplikację pasażerowie mogą nabyć wszystkie bilety ZKM w Gdyni (jednoprzejazdowe, 75-minutowe, 24-godzinne, okresowe). Poprzez konto w portalu systemfala.pl istnieje możliwość zakupu wyłącznie biletów okresowych.

Gdyńska Karta Mieszkańca nie jest zintegrowana z Systemem FALA.

desktop_windows None

smartphone None