Na czym polega etapowe testowanie? Co jest dostępne w aplikacji mobilnej „System FALA”? Czy System FALA został zintegrowany z Gdyńską Kartą Mieszkańca?
Testowanie Systemu FALA polega na wprowadzaniu metodą małych kroków poszczególnych funkcjonalności Systemu FALA. Zależy nam na zebraniu doświadczeń od pasażerów. W trakcie testowania Systemu FALA pasażerowie nie stracą możliwości korzystania z obecnych sposobów kupowania biletów i dostępnych punktów sprzedaży biletów.
Obecnie pasażer korzystający z gdyńskiej komunikacji miejskiej po pobraniu aplikacji mobilnej „System FALA” ze sklepu Google Play i AppStore może kupić bilety z wykorzystaniem dostępnych metod płatności, zapoznać się z rozkładami jazdy, zobaczyć listę odjazdów z najbliższego przystanku, skonfigurować swoje konto FALA, w tym powiązać je z innym kontem (np. członka rodziny).
Poprzez aplikację pasażerowie mogą nabyć wszystkie bilety ZKM w Gdyni (jednoprzejazdowe, 75-minutowe, 24-godzinne, okresowe). Poprzez konto w portalu systemfala.pl istnieje możliwość zakupu wyłącznie biletów okresowych.
Gdyńska Karta Mieszkańca nie jest zintegrowana z Systemem FALA.