Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Gdynia – podróżowanie z FALĄ


Na czym polega etapowe testowanie? Co jest dostępne w aplikacji mobilnej „System FALA”? Czy System FALA został zintegrowany z Gdyńską Kartą Mieszkańca?

Testowanie Systemu FALA polega na wprowadzaniu metodą małych kroków poszczególnych funkcjonalności Systemu FALA. Zależy nam na zebraniu doświadczeń od pasażerów. W trakcie testowania Systemu FALA pasażerowie nie stracą możliwości korzystania z obecnych sposobów kupowania biletów i dostępnych punktów sprzedaży biletów.

Obecnie pasażer korzystający z gdyńskiej komunikacji miejskiej po pobraniu aplikacji mobilnej „System FALA” ze sklepu Google Play i AppStore może kupić bilety z wykorzystaniem dostępnych metod płatności, zapoznać się z rozkładami jazdy, zobaczyć listę odjazdów z najbliższego przystanku, skonfigurować swoje konto FALA, w tym powiązać je z innym kontem (np. członka rodziny).

Poprzez aplikację pasażerowie mogą nabyć wszystkie bilety ZKM w Gdyni (jednoprzejazdowe, 75-minutowe, 24-godzinne, okresowe). Poprzez konto w portalu systemfala.pl istnieje możliwość zakupu wyłącznie biletów okresowych.

Gdyńska Karta Mieszkańca nie jest zintegrowana z Systemem FALA.

desktop_windows None

smartphone None