Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Gdynia – podróżowanie z FALĄ


Jak otrzymać fakturę za bilet kupiony w aplikacji lub portalu?

W portalu www.systemfala.pl można wygenerować fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:
• Po zalogowaniu się do konta FALA, należy wybrać z menu górnego zakładkę „TRANSAKCJE”;
• W sekcji „TRANSAKCJE FINANSOWE” przy pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w trzy kropki i wybrać polecenie „WYGENERUJ FAKTURĘ”;
• Jeśli wszystkie dane są poprawne, należy zatwierdzić polecenie klikając w żółty przycisk „WYGENERUJ FAKTURĘ”;
• Dokument ten można skorygować z poziomu zakładki „FAKTURY” dostępnej w menu górnym;
• Fakturę można również wygenerować automatycznie przy zakupie biletu. Wówczas w koszyku zakupu biletów należy przesunąć suwak „CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ”. W aplikacji mobilnej można pobrać fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:
• Należy w dolnym pasku nawigacyjnym kliknąć w ikonę z podpisem „KONTO”;
• W kolejnym kroku należy z listy wybrać opcję „TRANSAKCJE”;
• W zakładce „TRANSAKCJE FINANSOWE” po znalezieniu pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w nią i na samym dole wybrać opcję „FAKTURA – PODGLĄD”.

desktop_windows None

smartphone None