Jak otrzymać fakturę za bilet kupiony w aplikacji lub portalu?
W portalu www.systemfala.pl można wygenerować fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:
• Po zalogowaniu się do konta FALA, należy wybrać z menu górnego zakładkę „TRANSAKCJE”;
• W sekcji „TRANSAKCJE FINANSOWE” przy pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w trzy kropki i wybrać polecenie „WYGENERUJ FAKTURĘ”;
• Jeśli wszystkie dane są poprawne, należy zatwierdzić polecenie klikając w żółty przycisk „WYGENERUJ FAKTURĘ”;
• Dokument ten można skorygować z poziomu zakładki „FAKTURY” dostępnej w menu górnym;
• Fakturę można również wygenerować automatycznie przy zakupie biletu. Wówczas w koszyku zakupu biletów należy przesunąć suwak „CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ”. W aplikacji mobilnej można pobrać fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:
• Należy w dolnym pasku nawigacyjnym kliknąć w ikonę z podpisem „KONTO”;
• W kolejnym kroku należy z listy wybrać opcję „TRANSAKCJE”;
• W zakładce „TRANSAKCJE FINANSOWE” po znalezieniu pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w nią i na samym dole wybrać opcję „FAKTURA – PODGLĄD”.