Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.


What is staged testing in Gdynia?

Co będzie dostępne w aplikacji?
Czy System FALA został zintegrowany z Gdyńską Kartą Mieszkańca?

Testowanie Systemu FALA polega na wprowadzaniu metodą małych kroków poszczególnych funkcjonalności. Zależy nam na zebraniu doświadczeń od pasażerów. Poprzez aplikację pasażerowie mogą nabyć wszystkie bilety ZKM Gdynia (jednoprzejazdowe, 75-minutowe, 24-godzinne, okresowe). Poprzez konto w portalu istnieje możliwość zakupu wyłącznie biletów okresowych. W trakcie testowania FALI pasażerowie nie stracą możliwości korzystania z obecnych sposobów kupowania biletów i dostępnych punktów sprzedaży biletów. Obecnie pasażer korzystający z gdyńskiej komunikacji miejskiej po pobraniu aplikacji mobilnej FALA ze sklepu Google Play i AppStore, może kupić bilety z wykorzystaniem dostępnych metod płatności, zapoznać się z rozkładami jazdy, zobaczyć listę odjazdów z najbliższego przystanku, skonfigurować swoje konto FALA, w tym powiązać je z innym kontem (np. członka rodziny).
Gdyńska Karta Mieszkańca nie jest zintegrowana z Systemem FALA.

desktop_windows None

smartphone None