Czy można zwrócić niewykorzystany bilet na przejazd?
Tak. Zwrotu można dokonać bezpośrednio w aplikacji System FALA lub poprzez stronę internetową www.systemfala.pl zgodnie z regulaminami Przewoźników Kolejowych.
Jeśli jesteś mieszkańcem Lęborka, Władysławowa, Pucka, Chojnic, Gdyni, Gdańska, Sopotu, Słupska lub okolic i korzystasz w tych miastach z komunikacji miejskiej zapraszamy Cię do założenia konta w Systemie FALA. W portalu możesz zamówić też kartę FALA, a my dostarczymy ją pod wskazany przez Ciebie adres.
Obecnie trwają testy systemu z udziałem pasażerów, w ramach których sukcesywnie są udostępniane kolejne funkcje FALI. Szczegółowe zasady publicznych testów dla danego miasta możesz sprawdzić w zakładce „najczęściej zadawane pytania”. O kolejnych, nowych krokach testowania będziemy informować pasażerów w zakładce „aktualności”.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.
Tak. Zwrotu można dokonać bezpośrednio w aplikacji System FALA lub poprzez stronę internetową www.systemfala.pl zgodnie z regulaminami Przewoźników Kolejowych.