Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Bilety kolejowe w Systemie FALA


Gdzie można znaleźć lub sprawdzić czy mam kupiony bilet?

Zakupione bilety są widoczne w aplikacji SYSTEM FALA oraz na portalu pasażera www.systemfala.pl

Pasażerowie nieposiadający konta FALA mogą sprawdzić zakupiony bilet na urządzeniu z ekranem dotykowym FALA na peronie poprzez zakładkę “Sprawdź bilety bez konta FALA”

Pasażerowie posiadający konto FALA mogą sprawdzić zakupiony bilet na urządzeniu z ekranem dotykowym FALA na peronie poprzez zakładkę “Twoje konto FALA”

desktop_windows None

smartphone None