Jak zacząć korzystać z Systemu FALA przez JZG?
Przede wszystkim należy mieć ważny pakiet mieszkańca na dany rok kalendarzowy. Po zalogowaniu do konta w Karcie Mieszkańca należy dodać pakiet o nazwie "System FALA". Są do wyboru dwie opcje, każda w wariancie normalnym i ulgowym: zamówienie nowej karty oraz korzystanie tylko z aplikacji Jestem z Gdańska. Zamówienie karty powoduje automatyczne założenie konta w Systemie FALA oraz zamówienie plastikowej karty, jej produkcję i wysyłkę pocztą na adres użytkownika podany w systemie Karty Mieszkańca (otrzymanie karty będzie też oznaczać dostęp do oferty Systemu FALA z poziomu aplikacji Jestem z Gdańska dla osoby zamawiającej kartę). Wybranie opcji samej aplikacji oznacza natychmiastowy dostęp do oferty Systemu FALA bez zamawiania plastikowej karty. Jeśli zostanie wybrany wariant ulgowy którejkolwiek z powyższej opcji, należy następnie wybrać podstawę ulgi i załączyć skan lub zdjęcie ważnego dokumentu ją potwierdzającego.
W przypadku zamówienia nowej karty, po jej otrzymaniu wymagana jest aktywacja. W tym celu należy zalogować się do konta Karty Mieszkańca, przejść do sekcji "Identyfikatory", kliknąć "Dodaj nowy identyfikator", jako rodzaj wybrać "Karta Mieszkańca z obsługą Fala", wprowadzić i powtórzyć numer otrzymanej karty i kliknąć "Dodaj" - karta zostanie w tym momencie w pełni aktywowana.
W razie pytań skontaktuj się bezpośrednio z infolinią FALA (+48 585 733 585 poniedziałek-piątek godz. 8-20 i sobota godz. 8-16, info@systemfala.pl).