Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.

Sopot – podróżowanie z FALĄ


Jak dziś można korzystać z aplikacji mobilnej?

Po ściągnięciu aplikacji „System FALA” na swój smartfon, należy założyć konto niespersonalizowane (anonimowe) lub spersonalizowane (imienne), a następnie zalogować się na adres mailowy podany podczas rejestracji i ustawić PIN do konta.

Aplikacja mobilna w tej fazie testów jest narzędziem do zakupu biletów, zapisania na koncie przysługujących nam ulg, a także do dodania karty płatniczej jako dodatkowego identyfikatora i osobno jako instrumentu płatniczego w Systemie FALA. W aplikacji można również zasilić ePortmonetkę, ustawić cykliczne i automatyczne jej doładowania, pobrać fakturę za zakupiony bilet, zwrócić bilet przed rozpoczęciem jego ważności. Na tym etapie udostępnione jest również tworzenie profili podróży (np. z dzieckiem, mężem/żoną itp.), do pełnego wykorzystania w podróży dynamicznej, która będzie kolejnym krokiem w testach.

Co jeszcze można zrobić w aplikacji już teraz?

  • kupić lub odnowić bilet okresowy imienny (także w trybie

automatycznego odnawiania)

  • kupić bilet jednoprzejazdowy lub czasowy
  • okazać bilet podczas kontroli biletowej
  • sprawdzić stan środków w ePortmonetce
  • sprawdzić historię transakcji na koncie użytkownika
  • udostępnić konto członkowi rodziny lub firmie
  • zastrzec Kartę FALA, zamknąć konto
  • złożyć reklamację
  • korzystać z kilku dostępnych metod płatności
  • zapoznać się z rozkładami jazdy
  • zobaczyć listę odjazdów z najbliższego przystanku.

W kolejnych krokach będą udostępniane nowe funkcjonalności, dzięki czemu każdy pasażer będzie mógł stopniowo przyzwyczajać się do korzystania z poszczególnych jego możliwości i ostatecznie wybrać to, co najbardziej mu odpowiada i jest dostosowane do jego potrzeb. Testy pozwolą też na zebranie wspólnie z pasażerami wszelkich błędów i uwag w celu udoskonalenia aplikacji i działania całego systemu.

desktop_windows None

smartphone Jak dziś można korzystać z aplikacji mobilnej?

Po ściągnięciu aplikacji „System FALA” na swój smartfon, należy założyć konto niespersonalizowane (anonimowe) lub spersonalizowane (imienne), a następnie zalogować się na adres mailowy podany podczas rejestracji i ustawić PIN do konta.

Aplikacja mobilna w tej fazie testów jest narzędziem do zakupu biletów, zapisania na koncie przysługujących nam ulg, a także do dodania karty płatniczej jako dodatkowego identyfikatora i osobno jako instrumentu płatniczego w Systemie FALA. W aplikacji można również zasilić ePortmonetkę, ustawić cykliczne i automatyczne jej doładowania, pobrać fakturę za zakupiony bilet, zwrócić bilet przed rozpoczęciem jego ważności. Na tym etapie udostępnione jest również tworzenie profili podróży (np. z dzieckiem, mężem/żoną itp.), do pełnego wykorzystania w podróży dynamicznej, która będzie kolejnym krokiem w testach.

Co jeszcze można zrobić w aplikacji już teraz?

  • kupić lub odnowić bilet okresowy imienny (także w trybie

automatycznego odnawiania)

  • kupić bilet jednoprzejazdowy lub czasowy
  • okazać bilet podczas kontroli biletowej
  • sprawdzić stan środków w ePortmonetce
  • sprawdzić historię transakcji na koncie użytkownika
  • udostępnić konto członkowi rodziny lub firmie
  • zastrzec Kartę FALA, zamknąć konto
  • złożyć reklamację
  • korzystać z kilku dostępnych metod płatności
  • zapoznać się z rozkładami jazdy
  • zobaczyć listę odjazdów z najbliższego przystanku.

W kolejnych krokach będą udostępniane nowe funkcjonalności, dzięki czemu każdy pasażer będzie mógł stopniowo przyzwyczajać się do korzystania z poszczególnych jego możliwości i ostatecznie wybrać to, co najbardziej mu odpowiada i jest dostosowane do jego potrzeb. Testy pozwolą też na zebranie wspólnie z pasażerami wszelkich błędów i uwag w celu udoskonalenia aplikacji i działania całego systemu.