Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Sopot – podróżowanie z FALĄ


Jak pasażerowie, bez płatności zbliżeniowej mogą kupić bilet?

Płatność zbliżeniowa to jedyna metoda płatności w falomatach i czytnikach dla osób nieposiadających konta FALA. Natomiast pasażerowie z kontem FALA, mogą wnieść opłatę za bilet korzystając ze środków dostępnych w ich indywidualnej ePortmonetce, którą należy najpierw doładować (przez portal systemfala.pl lub aplikację) lub kartą płatniczą.

Alternatywą dla takich osób jest zakup biletu poprzez aplikację mobilną „System FALA”, portal systemfala.pl (bilety okresowe imienne) oraz w stacjonarnym Punkcie Obsługi Klienta Systemu FALA (Sopot, Plac Zdrojowy 2, II piętro).

desktop_windows None

smartphone None