Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Komunikat dotyczący zakupu biletów jednorazowych

Post image

Informujemy, że opcja zakupu biletów jednorazowych poprzez PORTAL SYSTEMU FALA została wyłączona.

Kupuj bilety szybciej

Pasażerowie korzystający z biletów jednorazowych, mogą dokonać zakupu bezpośrednio poprzez zbliżenie karty FALA lub płatniczej do urządzenia (FALOMATU LUB CZYTNIKA) na wejściu do i wyjściu z pojazdu. Mogą również wybrać konkretny bilet na ekranie dotykowym FALOMATU. W obu przypadkach nie jest wymagane logowanie się do portalu systemfala.pl

Warto zaznaczyć, że bilety jednorazowe, wcześniej zakupione poprzez Portal Pasażera i przypisane do konta FALA wymagają aktywacji za pomocą karty w FALOMACIE.

Istnieje również możliwość dokonania zwrotu biletu (nieskasowanego) poprzez Portal Pasażera na www.systemfala.pl

Jednocześnie informujemy, że bilety miesięczne pozostają dostępne na Portalu Pasażera.

W razie pytań zachęcamy do zapoznania się z listą najczęściej zadawanych pytań i odpowiedzi (Q&A) dotyczących Systemu FALA, znajdujących się sekcji POMOC.

Jeśli jednak nie znajdziecie Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, prosimy o kontakt poprzez Infolinię +48 585 733 585
(od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 – 16.00).