Gdzie można kupić bilet okresowy w Systemie FALA?
Bilety okresowe w Systemie FALA są dostępne w:
· aplikacji mobilnej System FALA oraz Jestem z Gdańska (bilety okresowe ZTM w Gdańsku),
· portalu internetowym www.systemfala.pl,
· Punktach Obsługi Klienta i w Punktach Sprzedaży Biletów w Gdańsku, Sopocie, Gdyni oraz Rumi,
· gdańskich automatach biletowych zintegrowanych z Systemem FALA.
W Gdańsku
1. Punkt Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku, Gdańsk, ul. Kilińskiego 4 (czynny: poniedziałek-piątek: 6.30-20.30)
2. Punkt Obsługi Klienta ZTM w Gdańsku, Gdańsk, ul. Świętokrzyska 15 (czynny: poniedziałek, czwartek, piątek: 7.00-14.30 oraz wtorek, środa: 10.00-17.30)
3. Kasa biletowa SKM - Gdańsk, Dworzec PKP Gdańsk Wrzeszcz (czynna: poniedziałek-piątek: 6.00-19.00 sobota: 6.00-9.00 niedziela: 8.00-18.00)
4. Kasa biletowa SKM - Dworzec PKP Gdańsk Główny (tunel) (czynna: poniedziałek-piątek: 6.00-20.00 sobota: 6.00-20.00 niedziela: 6.00-18.00)
5. Kiosk w przychodni lekarskiej Morena, Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 105 (czynny: poniedziałek-piątek: 8.00-17.00).
6. Urząd Pocztowy nr 4, Gdańsk, ul. Księdza Mariana Góreckiego 12, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-19:00, w sobotę w godz. 9:00-13:00.
7. Urząd Pocztowy nr 8, Gdańsk, ul. Wilhelma Stryjewskiego 19, czynny w poniedziałek w godz. od 8:00-20:00 i od wtorku do piątku w godz. od 9:00-18:00.
8. Urząd Pocztowy nr 18, Gdańsk, Kartuska 94, czynny w poniedziałek w godz. 13:00-20:00, od wtorku do piątku w godz.10:00-17:00.
9. Urząd Pocztowy nr 24, Gdańsk, ul. Kielnieńska 125, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-18:00, w sobotę w godz. 9:00-13:00.
10. Urząd Pocztowy nr 26, Gdańsk, ul. Mazurska 10, czynny w poniedziałek i wtorek w godz. 13:00-20:00, od środy do piątku w godz.9:00-16:00.
11. Urząd Pocztowy nr 50, Gdańsk, ul. Długa 23/28, czynny od poniedziałku do piątku w godz. 7:00-21:00, w sobotę w godz.10:00-17:00.
W Sopocie
Kasa biletowa SKM - Dworzec PKP Sopot (kasa nr 3) (czynna: poniedziałek-piątek: 6.00-20.00 sobota: 7.00-19.00 niedziela: 7.00-19.00)
W Gdyni
Zarząd Komunikacji Miejskiej w Gdyni uruchomił Punkty Obsługi Klienta (POK) Systemu FALA
w sieci sprzedaży biletów ZKM w Gdyni. Dwa pierwsze takie Punkty funkcjonować będą
w następujących lokalizacjach:
1. Biuro Obsługi Klienta Nr 1, ul. Kilińskiego 16 w Gdyni
2. Biuro Obsługi Klienta Nr 2, ul. W. Radtkego 25 w Gdyni
W Rumi
Punkt Sprzedaży Biletów Rumia Dworzec PKP, ul. Starowiejska.
W każdym z tych Punktów, pasażer ma możliwość zakupu biletu, założenia konta i zamówienia Karty FALA, a także otrzymania szczegółowych informacji w zakresie:
ü zasad działania Systemu FALA
ü założenia konta pasażera w Systemie FALA
ü złożenia wniosku o wydanie Karty FALA
ü zakupu biletów z wykorzystaniem Systemu FALA.