Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.

Accounts in the System


Jak zmienić PIN do autoryzacji?

W procesie zakładania konta w systemie FALA jednym z kroków, które należy wykonać jest nadanie kodu PIN do autoryzacji transakcji oraz ważnych procesów wykonywanych na Portalu Klienta lub Aplikacji Mobilnej. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że ktoś poznał Twój numer PIN do Indywidualnego Konta Klienta lub z innego powodu chcesz je zmienić na inne, za pomocą Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta możesz dokonać samodzielnej zmiany kodu PIN.

desktop_windows Zmiana PIN na Portalu Klienta

Zaloguj się do Twojego Konta Uzytkownika na Portalu. W menu głównym wybierz opcję „Ustawienia” oraz „PIN do autoryzacji”.

 

Następnie wybierz opcję „Zmień PIN” wpisując do formatki dotychczasowy kod PIN, nowy kod PIN i naciśnij opcję „Potwierdź”.

smartphone None