Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Konta w systemie


Jak zmienić PIN do autoryzacji?

W procesie zakładania konta w systemie FALA jednym z kroków, które należy wykonać jest nadanie kodu PIN do autoryzacji transakcji oraz ważnych procesów wykonywanych na Portalu Klienta lub Aplikacji Mobilnej. W przypadku, gdy zachodzi podejrzenie, że ktoś poznał Twój numer PIN do Indywidualnego Konta Klienta lub z innego powodu chcesz je zmienić na inne, za pomocą Aplikacji Mobilnej lub Portalu Klienta możesz dokonać samodzielnej zmiany kodu PIN.

desktop_windows Zmiana PIN na Portalu Klienta

Zaloguj się do Twojego Konta Uzytkownika na Portalu. W menu głównym wybierz opcję „Ustawienia” oraz „PIN do autoryzacji”.

 

Następnie wybierz opcję „Zmień PIN” wpisując do formatki dotychczasowy kod PIN, nowy kod PIN i naciśnij opcję „Potwierdź”.

smartphone None