Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Wymiana kart


Co zrobić w przypadku kontroli biletu, jeśli karta zamówiona na adres domowy jeszcze do mnie nie dotarła?

W przypadku, gdy pasażer nie otrzymał jeszcze karty, a kupił bilet okresowy imienny promocyjny, należy skorzystać z aplikacji System FALA lub dodać inny identyfikator (np. kartę płatniczą) lub ewentualnie w czasie kontroli podać kontrolerowi swój numer telefonu, podany podczas zakładania konta w Systemie FALA. To pozwoli kontrolerowi na weryfikację pasażera pod kątem posiadania biletu promocyjnego, kupionego w Systemie FALA.

None

None