Jak zgłosić reklamację związaną z akcją promocyjną “Wymień Kartę Miejską ZTM na aplikację lub kartę Systemu FALA"?
Reklamację lub inny problem dotyczący akcji promocyjnej można zgłosić poprzez:
- Infolinię +48 585 733 585 (czynną od poniedziałku do piątku w godzinach: 6:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 6:00-16:00)
- Formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem - https://reklamacje.systemfala.pl
Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko
- numer ID konta w Systemie FALA
- adres e-mail klienta
- opis przyczyny reklamacji
- nr Karty ZTM
Reklamacje można zgłaszać w terminie do 30 dni od zakończenia akcji promocyjnej.
Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez System FALA, na portalu www.systemfala.pl.