Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Wymiana kart


Jak zgłosić reklamację związaną z akcją promocyjną “Wymień Kartę Miejską ZTM na aplikację lub kartę Systemu FALA"?

Reklamację lub inny problem dotyczący akcji promocyjnej można zgłosić poprzez:

  • Infolinię +48 585 733 585 (czynną od poniedziałku do piątku w godzinach: 6:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 6:00-16:00)
  • Formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem - https://reklamacje.systemfala.pl


Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko
  • numer ID konta w Systemie FALA
  • adres e-mail klienta
  • opis przyczyny reklamacji
  • nr Karty ZTM

 

Reklamacje można zgłaszać w terminie do 30 dni od zakończenia akcji promocyjnej.

Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez System FALA, na portalu www.systemfala.pl.

None

None