Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Wymiana kart


Jak zgłosić reklamację związaną z akcją promocyjną “Wymień Kartę Miejską ZTM na aplikację lub kartę Systemu FALA"?

Reklamację lub inny problem dotyczący akcji promocyjnej można zgłosić poprzez:

  • Infolinię +48 585 733 585 (czynną od poniedziałku do piątku w godzinach: 6:00-20:00 oraz w sobotę w godzinach 6:00-16:00)
  • Formularz zgłoszeniowy dostępny pod linkiem - https://reklamacje.systemfala.pl


Reklamacja powinna zawierać:

  • imię i nazwisko
  • numer ID konta w Systemie FALA
  • adres e-mail klienta
  • opis przyczyny reklamacji
  • nr Karty ZTM

 

Reklamacje można zgłaszać w terminie do 30 dni od zakończenia akcji promocyjnej.

Odpowiedź na reklamację zostanie przesłana w takiej formie, w jakiej zostało dokonane zgłoszenie reklamacyjne, w terminie 14 dni od jej otrzymania przez System FALA, na portalu www.systemfala.pl.

None

None