Gdzie znajduje się Punkt Obsługi Klienta (POK) w Chojnicach?
Punkt Obsługi Klienta w systemie FALA znajduje się na Dworcu PKP w Chojnicach.
Punkt dodatkowo oznaczony został logo FALA. POK czynny jest we wtorki 9:00-14:00 oraz w piątki 11:00-16:00.
Szanowni Klienci,
wszystkie bilety kolejowe na SKM i POLREGIO w ramach Taryfy Pomorskiej są już dostępne w Systemie FALA!
Zachęcamy do założenia konta w Systemie FALA oraz do pobrania aplikacji mobilnej „System FALA”. Osoby posiadające konto w systemie mogą również zamówić kartę FALA, którą dostarczymy bezpłatnie pod wskazany adres.
Bieżące informacje publikujemy w zakładce „Aktualności”.
Serdecznie zapraszamy!
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.
Punkt Obsługi Klienta w systemie FALA znajduje się na Dworcu PKP w Chojnicach.
Punkt dodatkowo oznaczony został logo FALA. POK czynny jest we wtorki 9:00-14:00 oraz w piątki 11:00-16:00.