Gdzie znajduje się Punkt Obsługi Klienta (POK) w Chojnicach?
Punkt Obsługi Klienta w systemie FALA znajduje się na Dworcu PKP w Chojnicach.
Punkt dodatkowo oznaczony został logo FALA. POK czynny jest we wtorki 9:00-14:00 oraz w piątki 11:00-16:00.
Jeśli jesteś mieszkańcem Lęborka, Władysławowa, Pucka, Chojnic, Gdyni, Gdańska, Sopotu, Słupska lub okolic i korzystasz w tych miastach z komunikacji miejskiej zapraszamy Cię do założenia konta w Systemie FALA. W portalu możesz zamówić też kartę FALA, a my dostarczymy ją pod wskazany przez Ciebie adres.
Obecnie trwają testy systemu z udziałem pasażerów, w ramach których sukcesywnie są udostępniane kolejne funkcje FALI. Szczegółowe zasady publicznych testów dla danego miasta możesz sprawdzić w zakładce „najczęściej zadawane pytania”. O kolejnych, nowych krokach testowania będziemy informować pasażerów w zakładce „aktualności”.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.
Punkt Obsługi Klienta w systemie FALA znajduje się na Dworcu PKP w Chojnicach.
Punkt dodatkowo oznaczony został logo FALA. POK czynny jest we wtorki 9:00-14:00 oraz w piątki 11:00-16:00.