Jak dostać fakturę korygującą za zwrot biletu?
Fakturę korygującą pasażer otrzyma po zgłoszeniu takiej dyspozycji poprzez infolinię Systemu FALA lub poprzez portal na stronie systemfala.pl
Szanowni Klienci,
wszystkie bilety kolejowe na SKM i POLREGIO w ramach Taryfy Pomorskiej są już dostępne w Systemie FALA!
Zachęcamy do założenia konta w Systemie FALA oraz do pobrania aplikacji mobilnej „System FALA”. Osoby posiadające konto w systemie mogą również zamówić kartę FALA, którą dostarczymy bezpłatnie pod wskazany adres.
Bieżące informacje publikujemy w zakładce „Aktualności”.
Serdecznie zapraszamy!
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.
Fakturę korygującą pasażer otrzyma po zgłoszeniu takiej dyspozycji poprzez infolinię Systemu FALA lub poprzez portal na stronie systemfala.pl