Jak dostać fakturę korygującą za zwrot biletu?
Fakturę korygującą pasażer otrzyma po zgłoszeniu takiej dyspozycji poprzez infolinię systemu FALA lub poprzez portal na stronie systemfala.pl
Jeśli jesteś mieszkańcem Lęborka, Władysławowa, Pucka, Chojnic, Gdyni, Gdańska, Sopotu, Słupska lub okolic i korzystasz w tych miastach z komunikacji miejskiej zapraszamy Cię do założenia konta w Systemie FALA. W portalu możesz zamówić też kartę FALA, a my dostarczymy ją pod wskazany przez Ciebie adres.
Obecnie trwają testy systemu z udziałem pasażerów, w ramach których sukcesywnie są udostępniane kolejne funkcje FALI. Szczegółowe zasady publicznych testów dla danego miasta możesz sprawdzić w zakładce „najczęściej zadawane pytania”. O kolejnych, nowych krokach testowania będziemy informować pasażerów w zakładce „aktualności”.
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.
Fakturę korygującą pasażer otrzyma po zgłoszeniu takiej dyspozycji poprzez infolinię systemu FALA lub poprzez portal na stronie systemfala.pl