Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Lębork – podróżowanie z FALĄ


Co oznacza w Lęborku rejestracja wejścia do i wyjścia z pojazdu?

Rejestracji wejścia i wyjścia dokonują Pasażerowie, którzy nie posiadają biletu miesięcznego.

Rejestracja wejścia (check-in) to czynność wykonywana przez Pasażera polegającą na niezwłocznym i skutecznym zbliżeniu karty FALA / karty płatniczej do falomatu / czytnika w pojeździe. Odczyt karty zostanie potwierdzony sygnałem dźwiękowym i odpowiednią informacją na urządzeniu.

Rejestracja wyjścia (check-out) to czynność wykonywana przez Pasażera, polegająca na skutecznym zbliżeniu karty FALA / karty płatniczej do falomatu / czytnika w pojeździe. Czynność tę wykonać należy przed przystankiem, na którym Pasażer chce wysiąść. Odczyt karty zostanie potwierdzony sygnałem dźwiękowym i odpowiednią informacją na urządzeniu. W przypadku braku rejestracji wyjścia system naliczy bilet właściwy dla całej trasy linii autobusowej (do pętli).

Rejestracji wejścia / wyjścia mogą dokonywać także Pasażerowie niezarejestrowani w systemie FALA (np. turyści). Robią to za pomocą własnej karty płatniczej. W ten sposób nabywają bilet normalny jednoprzejazdowy. Osoby te mogą też skorzystać z innej opcji (bez check-in / check-out), kupując konkretny bilet na ekranie dotykowym falomatu – wtedy nie rejestruje się ani przy wejściu, ani przy wyjściu z autobusu.

UWAGA:
Pasażerowie posiadający bilet okresowy nie mają obowiązku rejestrować wejścia ani wyjścia z pojazdu.

desktop_windows None

smartphone None