Szanowni Klienci,

wszystkie bilety kolejowe na SKM i POLREGIO w ramach Taryfy Pomorskiej są już dostępne w Systemie FALA!

Zachęcamy do założenia konta w Systemie FALA oraz do pobrania aplikacji mobilnej „System FALA”. Osoby posiadające konto w systemie mogą również zamówić kartę FALA, którą dostarczymy bezpłatnie pod wskazany adres.

Bieżące informacje publikujemy w zakładce „Aktualności”.

Serdecznie zapraszamy!

Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Lębork – podróżowanie z FALĄ


Gdzie znajduje się Punkt Obsługi Klienta (POK) w Lęborku?

Punkt Obsługi Klienta w systemie FALA znajduje się w dotychczasowej lokalizacji kasy ZKM Lębork, czyli przy ul. Warszawskiej 15 A w Lęborku. Punkt dodatkowo oznaczony został logo FALA. Godziny otwarcia POK to: poniedziałek 08:00 - 16:00 wtorek - piątek 07:00 - 15:00 (zamknięte w sobotę i niedzielę).