Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Lębork – podróżowanie z FALĄ


Jakie sprawy można załatwić w Punkcie Obsługi Klienta w Lęborku?

W POK w Systemie FALA można:

- założyć konto FALA

- zamówić kartę FALA na adres domowy lub do POK

- zasilić ePortmonetkę (płatność gotówką lub kartą) oraz wypłacić środki

- kupić bilet jednorazowy lub okresowy (płatność gotówką lub kartą)

- podłączyć własną kartę płatniczą jako identyfikator w Systemie FALA

- pozyskać dodatkowe informacje dot. Systemu FALA

desktop_windows None

smartphone None