Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.

Słupsk – podróżowanie z FALĄ


Gdzie znajduje się Punkt Obsługi Klienta (POK) w Słupsku?

Punkt Obsługi Klienta w Systemie FALA znajduje się w pawilonie przy ul. Towarowej 10. Punkt oznaczony został logotypem FALA. Czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 do 16:00.

Jakie sprawy można załatwić w Punkcie Obsługi Klienta (POK) w Słupsku?

W POK W SYSTEMIE FALA MOŻNA:

  • kupić bilety okresowe imienne, w tym promocyjny „Bilet Roczny Mieszkańca na 365 dni”
  • założyć konto FALA
  • zamówić Kartę FALA na adres domowy lub do POK
  • zasilić ePortmonetkę (kartą płatniczą)
  • podłączyć własną kartę płatniczą jako identyfikator w Systemie FALA
  • pozyskać dodatkowe informacje dot. działania Systemu FALA

Testowanie Systemu FALA w Słupsku

desktop_windows None

smartphone None