Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Słupsk – podróżowanie z FALĄ


Gdzie znajduje się Punkt Obsługi Klienta (POK) w Słupsku?

Punkt Obsługi Klienta w Systemie FALA znajduje się w pawilonie przy ul. Towarowej 10. Punkt oznaczony został logotypem FALA. Czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 do 16:00.

Jakie sprawy można załatwić w Punkcie Obsługi Klienta (POK) w Słupsku?

W POK W SYSTEMIE FALA MOŻNA:

  • kupić bilety okresowe imienne, w tym promocyjny „Bilet Roczny Mieszkańca na 365 dni”
  • założyć konto FALA
  • zamówić Kartę FALA na adres domowy lub do POK
  • zasilić ePortmonetkę (kartą płatniczą)
  • podłączyć własną kartę płatniczą jako identyfikator w Systemie FALA
  • pozyskać dodatkowe informacje dot. działania Systemu FALA

Testowanie Systemu FALA w Słupsku

desktop_windows None

smartphone None