Privacy Policy

Our website uses cookies. Cookies allow full use of the website’s functionalities and enable the collection of statistical data, which helps us optimize the service and adjust the content to your needs. Accept cookies to fully use the service. Read our Privacy Policy to learn more.

Słupsk – podróżowanie z FALĄ


Gdzie znajduje się Punkt Obsługi Klienta (POK) w Słupsku?

Punkt Obsługi Klienta w Systemie FALA znajduje się w pawilonie przy ul. Towarowej 10. Punkt oznaczony został logotypem FALA. Czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 09:00 do 16:00.

Jakie sprawy można załatwić w Punkcie Obsługi Klienta (POK) w Słupsku?

W POK W SYSTEMIE FALA MOŻNA:

  • kupić bilety okresowe imienne, w tym promocyjny „Bilet Roczny Mieszkańca na 365 dni”
  • założyć konto FALA
  • zamówić Kartę FALA na adres domowy lub do POK
  • zasilić ePortmonetkę (kartą płatniczą)
  • podłączyć własną kartę płatniczą jako identyfikator w Systemie FALA
  • pozyskać dodatkowe informacje dot. działania Systemu FALA

Testowanie Systemu FALA w Słupsku

None

None