Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Trójmiasto – podróżowanie z FALĄ


Jak korzystać z aplikacji mobilnej?

Po ściągnięciu aplikacji „System FALA” na swój smartfon, należy założyć konto niespersonalizowane (anonimowe) lub spersonalizowane (imienne), a następnie zalogować się na adres mailowy podany podczas rejestracji i ustawić PIN do konta. 

W aplikacji można również zasilić ePortmonetkę, ustawić cykliczne i automatyczne jej doładowania, pobrać fakturę za zakupiony bilet, zwrócić bilet przed rozpoczęciem jego ważności. 

Co jeszcze można zrobić w aplikacji?

  • kupić lub odnowić bilet okresowy imienny (także w trybie automatycznego odnawiania)
  • kupić bilet jednoprzejazdowy lub czasowy
  • okazać bilet podczas kontroli biletowej
  • sprawdzić stan środków w ePortmonetce
  • sprawdzić historię transakcji na koncie użytkownika
  • zastrzec Kartę FALA, zamknąć konto

desktop_windows None

smartphone None