Privacy Policy

Our website uses cookies. Cookies allow full use of the website’s functionalities and enable the collection of statistical data, which helps us optimize the service and adjust the content to your needs. Accept cookies to fully use the service. Read our Privacy Policy to learn more.

Trójmiasto – podróżowanie z FALĄ


Jak korzystać z aplikacji mobilnej?

Po ściągnięciu aplikacji „System FALA” na swój smartfon, należy założyć konto niespersonalizowane (anonimowe) lub spersonalizowane (imienne), a następnie zalogować się na adres mailowy podany podczas rejestracji i ustawić PIN do konta. 

W aplikacji można również zasilić ePortmonetkę, ustawić cykliczne i automatyczne jej doładowania, pobrać fakturę za zakupiony bilet, zwrócić bilet przed rozpoczęciem jego ważności. 

Co jeszcze można zrobić w aplikacji?

  • kupić lub odnowić bilet okresowy imienny (także w trybie automatycznego odnawiania)
  • kupić bilet jednoprzejazdowy lub czasowy
  • okazać bilet podczas kontroli biletowej
  • sprawdzić stan środków w ePortmonetce
  • sprawdzić historię transakcji na koncie użytkownika
  • zastrzec Kartę FALA, zamknąć konto

None

None