Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

Trójmiasto – podróżowanie z FALĄ


Jak uzyskać fakturę za bilet kupiony w aplikacji lub na portalu?

W portalu www.systemfala.pl można wygenerować fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:

  • Po zalogowaniu się do konta FALA, należy wybrać z menu górnego zakładkę "TRANSAKCJE";
  • W sekcji "TRANSAKCJE FINANSOWE" przy pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w trzy kropki i wybrać polecenie "WYGENERUJ FAKTURĘ";
  • Jeśli wszystkie dane są poprawne, należy zatwierdzić polecenie klikając w żółty przycisk "WYGENERUJ FAKTURĘ";
  • Dokument ten można skorygować z poziomu zakładki "FAKTURY" dostępnej w menu górnym;
  • Fakturę można również wygenerować automatycznie przy zakupie biletu. Wówczas w koszyku zakupu biletów należy przesunąć suwak „CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ”.

W aplikacji mobilnej można pobrać fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:

  • Należy w dolnym pasku nawigacyjnym kliknąć w ikonę z podpisem "KONTO";
  • W kolejnym kroku należy z listy wybrać opcję "TRANSAKCJE";
  • W zakładce "TRANSAKCJE FINANSOWE" po znalezieniu pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w nią i na samym dole wybrać opcję "FAKTURA - PODGLĄD".

desktop_windows None

smartphone None