Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

Trójmiasto – podróżowanie z FALĄ


Jak uzyskać fakturę za bilet kupiony w aplikacji lub na portalu?

W portalu www.systemfala.pl można wygenerować fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:

  • Po zalogowaniu się do konta FALA, należy wybrać z menu górnego zakładkę "TRANSAKCJE";
  • W sekcji "TRANSAKCJE FINANSOWE" przy pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w trzy kropki i wybrać polecenie "WYGENERUJ FAKTURĘ";
  • Jeśli wszystkie dane są poprawne, należy zatwierdzić polecenie klikając w żółty przycisk "WYGENERUJ FAKTURĘ";
  • Dokument ten można skorygować z poziomu zakładki "FAKTURY" dostępnej w menu górnym;
  • Fakturę można również wygenerować automatycznie przy zakupie biletu. Wówczas w koszyku zakupu biletów należy przesunąć suwak „CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ”.

W aplikacji mobilnej można pobrać fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:

  • Należy w dolnym pasku nawigacyjnym kliknąć w ikonę z podpisem "KONTO";
  • W kolejnym kroku należy z listy wybrać opcję "TRANSAKCJE";
  • W zakładce "TRANSAKCJE FINANSOWE" po znalezieniu pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w nią i na samym dole wybrać opcję "FAKTURA - PODGLĄD".

None

None