Jak uzyskać fakturę za bilet kupiony w aplikacji lub na portalu?
W portalu www.systemfala.pl można wygenerować fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:
- Po zalogowaniu się do konta FALA, należy wybrać z menu górnego zakładkę "TRANSAKCJE";
- W sekcji "TRANSAKCJE FINANSOWE" przy pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w trzy kropki i wybrać polecenie "WYGENERUJ FAKTURĘ";
- Jeśli wszystkie dane są poprawne, należy zatwierdzić polecenie klikając w żółty przycisk "WYGENERUJ FAKTURĘ";
- Dokument ten można skorygować z poziomu zakładki "FAKTURY" dostępnej w menu górnym;
- Fakturę można również wygenerować automatycznie przy zakupie biletu. Wówczas w koszyku zakupu biletów należy przesunąć suwak „CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ”.
W aplikacji mobilnej można pobrać fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:
- Należy w dolnym pasku nawigacyjnym kliknąć w ikonę z podpisem "KONTO";
- W kolejnym kroku należy z listy wybrać opcję "TRANSAKCJE";
- W zakładce "TRANSAKCJE FINANSOWE" po znalezieniu pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w nią i na samym dole wybrać opcję "FAKTURA - PODGLĄD".