Privacy Policy

Our website uses cookies. Cookies allow full use of the website’s functionalities and enable the collection of statistical data, which helps us optimize the service and adjust the content to your needs. Accept cookies to fully use the service. Read our Privacy Policy to learn more.

Necessary for System Functionality
Essential
Allows storage related to security, such as authentication, fraud prevention, and other user protection features.
Functional
It enables basic functions that ensure the proper functioning of the site, such as remembering the settings selected by the User. Thanks to this, there is no need to reconfigure preferences, e.g. language, appearance of the site or other settings related to the display of content and information about viewed, skipped or completed surveys. These functions are necessary to ensure consistent and convenient use of the service.
Optional
Analytical
Cookies collect anonymous, aggregated data and are used for statistical purposes only. They help us identify the most popular pages and content, which helps us improve the site for visitors. You can choose not to use them. Blocking them may impact our ability to improve our products and services.

Trójmiasto – podróżowanie z FALĄ


Jak uzyskać fakturę za bilet kupiony w aplikacji lub na portalu?

W portalu www.systemfala.pl można wygenerować fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:

  • Po zalogowaniu się do konta FALA, należy wybrać z menu górnego zakładkę "TRANSAKCJE";
  • W sekcji "TRANSAKCJE FINANSOWE" przy pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w trzy kropki i wybrać polecenie "WYGENERUJ FAKTURĘ";
  • Jeśli wszystkie dane są poprawne, należy zatwierdzić polecenie klikając w żółty przycisk "WYGENERUJ FAKTURĘ";
  • Dokument ten można skorygować z poziomu zakładki "FAKTURY" dostępnej w menu górnym;
  • Fakturę można również wygenerować automatycznie przy zakupie biletu. Wówczas w koszyku zakupu biletów należy przesunąć suwak „CHCĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ”.

W aplikacji mobilnej można pobrać fakturę, poprzez wykonanie kilku kroków:

  • Należy w dolnym pasku nawigacyjnym kliknąć w ikonę z podpisem "KONTO";
  • W kolejnym kroku należy z listy wybrać opcję "TRANSAKCJE";
  • W zakładce "TRANSAKCJE FINANSOWE" po znalezieniu pozycji, dla której chcemy wygenerować fakturę, należy kliknąć w nią i na samym dole wybrać opcję "FAKTURA - PODGLĄD".

None

None