Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.

System FALA


Co w sytuacji, kiedy będę próbował/próbowała kupić bilet bez konta w Systemie FALA w pojeździe i pojawi się komunikat: Błąd odczytu karty. Co to oznacza dla pasażera?

Komunikat „Błąd odczytu karty” jest informacją dla podróżnego, że z przyczyn bliżej nieznanych nie doszło do zakupu biletu elektronicznego z Systemem FALA. Taki komunikat pojawia się najczęściej z powodu zbyt krótkiego przyłożenia karty do urządzenia. 
Informacją dla pasażera, że doszło do prawidłowego nabycia biletu z Systemem FALA jest otrzymanie zielonego komunikatu wraz z sygnałem dźwiękowym oraz zaświecenie się czterech diod na urządzeniu.

UWAGA! W razie wątpliwości pasażer ma możliwość sprawdzenia czy bilety zostały zakupione w urządzeniu wybierając opcję „Sprawdź bilet bez konta”. Ważne jest jednak, aby po nabyciu biletów odczekać około 60 sek. Jest to czas potrzebny na przekazanie danych w celu skutecznej weryfikacji.

None

None