Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

System FALA


Co w sytuacji, kiedy będę próbował/próbowała kupić bilet bez konta w Systemie FALA w pojeździe i pojawi się komunikat: Błąd odczytu karty. Co to oznacza dla pasażera?

Komunikat „Błąd odczytu karty” jest informacją dla podróżnego, że z przyczyn bliżej nieznanych nie doszło do zakupu biletu elektronicznego z Systemem FALA. Taki komunikat pojawia się najczęściej z powodu zbyt krótkiego przyłożenia karty do urządzenia. 
Informacją dla pasażera, że doszło do prawidłowego nabycia biletu z Systemem FALA jest otrzymanie zielonego komunikatu wraz z sygnałem dźwiękowym oraz zaświecenie się czterech diod na urządzeniu.

UWAGA! W razie wątpliwości pasażer ma możliwość sprawdzenia czy bilety zostały zakupione w urządzeniu wybierając opcję „Sprawdź bilet bez konta”. Ważne jest jednak, aby po nabyciu biletów odczekać około 60 sek. Jest to czas potrzebny na przekazanie danych w celu skutecznej weryfikacji.

None

None