Polityka prywatności

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.

System FALA


Jak kupić bilet elektroniczny dziecku z kontem FALA? Co, jeśli rodzic posiada tylko jeden adres mailowy?

W Systemie FALA można założyć dziecku konto w portalu pasażera (z wybranym adresem mailowym rodzica lub opiekuna) lub w Punkcie Osługi Klienta (bez konieczności podawania adresu mailowego).

Zakładanie konta w Systemie FALA dla dziecka przez opiekuna odbywa się 
w taki sam sposób, jak w przypadku standardowego zakładania konta dla osoby dorosłej. Opiekun prawny lub rodzic posiadający konto w Systemie FALA może podpiąć konto dziecka do swojego konta wybierając funkcjonalność „Udostępnij konto rodzinie lub firmie” znajdującej się na zakładce Konto. Po dopisaniu dziecka do konta, rodzic będzie mógł z poziomu swojego konta doładować e-portmonetkę, kupić bilety, zweryfikować transakcję itp.

UWAGA! Założenie konta w Punkcie Obsługi Klienta (bez podania adresu e-mail) wiąże się z tym, że rodzic lub opiekun prawny będzie mógł wykonać wszystkie czynności, czyli kupić bilet, doładować e-portmonetkę, dodać ulgę/ulgi wyłącznie stacjonarnie w POK-u. 

None

None