Jak kupić bilet elektroniczny dziecku z kontem FALA? Co, jeśli rodzic posiada tylko jeden adres mailowy?
W Systemie FALA można założyć dziecku konto w portalu pasażera (z wybranym adresem mailowym rodzica lub opiekuna) lub w Punkcie Osługi Klienta (bez konieczności podawania adresu mailowego).
Zakładanie konta w Systemie FALA dla dziecka przez opiekuna odbywa się
w taki sam sposób, jak w przypadku standardowego zakładania konta dla osoby dorosłej. Opiekun prawny lub rodzic posiadający konto w Systemie FALA może podpiąć konto dziecka do swojego konta wybierając funkcjonalność „Udostępnij konto rodzinie lub firmie” znajdującej się na zakładce Konto. Po dopisaniu dziecka do konta, rodzic będzie mógł z poziomu swojego konta doładować e-portmonetkę, kupić bilety, zweryfikować transakcję itp.
UWAGA! Założenie konta w Punkcie Obsługi Klienta (bez podania adresu e-mail) wiąże się z tym, że rodzic lub opiekun prawny będzie mógł wykonać wszystkie czynności, czyli kupić bilet, doładować e-portmonetkę, dodać ulgę/ulgi wyłącznie stacjonarnie w POK-u.