wszystkie bilety kolejowe na SKM i POLREGIO w ramach Taryfy Pomorskiej są już dostępne w Systemie FALA!
Zachęcamy do założenia konta w Systemie FALA oraz do pobrania aplikacji mobilnej „System FALA”. Osoby posiadające konto w systemie mogą również zamówić kartę FALA, którą dostarczymy bezpłatnie pod wskazany adres.
Bieżące informacje publikujemy w zakładce „Aktualności”.
Serdecznie zapraszamy!
Polityka prywatności
Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę prywatności, aby dowiedzieć się więcej.
Niezbędne dla działania systemu
Niezbędne
Umożliwia przechowywanie związane z bezpieczeństwem, takim jak funkcja uwierzytelniania, zapobieganie oszustwom i inna ochrona użytkownika.
Funkcjonalne
Umożliwia podstawowe funkcje zapewniające prawidłowe działanie strony, takie jak zapamiętywanie ustawień wybranych przez Użytkownika. Dzięki temu nie ma potrzeby ponownej konfiguracji preferencji, np. języka, wyglądu strony czy innych ustawień związanych z wyświetlaniem treści oraz informacji o obejrzanych, pominiętych lub wypełnionych ankietach. Funkcje te są niezbędne do zapewnienia spójnego i wygodnego korzystania z serwisu.
Opcjonalne
Analityczne
Pliki cookie zbierają anonimowe, zagregowane dane i są używane wyłącznie do celów statystycznych. Umożliwiają identyfikację najpopularniejszych stron i treści, co pozwala nam ulepszać witrynę dla odwiedzających. Można zdecydować, czy mają być wykorzystywane. Zablokowanie ich może negatywnie wpłynąć na zdolność do ulepszania produktów i usług.
System FALA
Dlaczego nie mogę spersonalizować konta w Systemie FALA? (pojawia się komunikat: „Błąd”).
Pokaż instrukcję dla:
Komunikat „Błąd odczytu karty”, zaznaczony kolorem czerwonym jest informacją, że z bliżej nieokreślonych przyczyn nie doszło do prawidłowego zakupu biletu. W praktyce najczęściej może to oznaczać, że transakcja nie doszła do skutku z powodu zbyt krótkiego przyłożenia karty płatniczej do urządzenia. W takim przypadku należy ponownie przyłożyć kartę płatniczą do walidatora, i poczekać kilka sekund, do momentu gdy pojawi się zielony komunikat wraz z sygnalizacją świetlną.