Cookie policy

Our website uses cookies. Cookies enable you to take full advantage of the site and us to collect statistical data to help us optimise the site and tailor content to your needs. Accept cookies so you can fully enjoy the site. Read the Cookie Policy to find out more.

System FALA


Czy w systemie FALA można podróżować z własną kartą płatniczą?

Użytkownik FALI posiadający konto w systemie może podróżować z własną karta płatniczą jak z kartą FALA. Wystarczy, że przypisze ją do swojego konta jako identyfikator. Może to zrobić samodzielnie poprzez aplikację i portal pasażera lub skorzystać z pomocy w Punkcie Obsługi Klienta systemu FALA. 

Należy pamiętać, aby przypisać kartę płatniczą również jako nową metodę płatności w aplikacji w zakładce KONTO -> Płatności, lub poprzez portal systemfala.pl w zakładce USTAWIENIA -> Płatności.

Pasażer nie powinien obawiać się o swoje środki na koncie. Numer jego/jej karty płatniczej w procesie tokenizacji zostanie zastąpiony przez certyfikowany podmiot bankowy, unikalnym i bezpiecznym ciągiem cyfr - (tokenem płatniczym), dzięki czemu dane z karty będą niedostępne dla osób postronnych. 

UWAGA! Z kartą płatniczą można podróżować nie mając konta w systemie FALA, przykładając ją do czytnika lub falomatu rozpoczynając podróż. Niezależnie od tego jak pasażer podróżuje, podczas kontroli biletów, kontroler będzie miał dostęp tylko do danych o uprawnieniach do przejazdu, a nie do ilości środków zgromadzonych na koncie.

desktop_windows None

smartphone None