Polityka cookies

Nasz serwis wykorzystuje pliki cookies. Pliki cookies pozwalają na pełne korzystanie z możliwości strony oraz umożliwiają zbieranie danych statystycznych, które pomagają nam w optymalizacji serwisu oraz dostosowaniu treści do Twoich potrzeb. Zaakceptuj pliki cookie, żebyś mógł w pełni skorzystać z serwisu. Przeczytaj Politykę cookies, aby dowiedzieć się więcej.

System FALA


Czy w Systemie FALA można podróżować z własną kartą płatniczą?

Użytkownik FALI posiadający konto w systemie może podróżować z własną karta płatniczą jak z kartą FALA. Wystarczy, że przypisze ją do swojego konta jako identyfikator. Może to zrobić samodzielnie poprzez aplikację i portal pasażera lub skorzystać z pomocy w Punkcie Obsługi Klienta systemu FALA. 

Należy pamiętać, aby przypisać kartę płatniczą również jako nową metodę płatności w aplikacji w zakładce KONTO -> Płatności, lub poprzez portal systemfala.pl w zakładce USTAWIENIA -> Płatności.

Pasażer nie powinien obawiać się o swoje środki na koncie. Numer jego/jej karty płatniczej w procesie tokenizacji zostanie zastąpiony przez certyfikowany podmiot bankowy, unikalnym i bezpiecznym ciągiem cyfr - (tokenem płatniczym), dzięki czemu dane z karty będą niedostępne dla osób postronnych. 

UWAGA! Z kartą płatniczą można podróżować nie mając konta w systemie FALA, przykładając ją do czytnika lub falomatu rozpoczynając podróż. Niezależnie od tego jak pasażer podróżuje, podczas kontroli biletów, kontroler będzie miał dostęp tylko do danych o uprawnieniach do przejazdu, a nie do ilości środków zgromadzonych na koncie.

desktop_windows None

smartphone None